Een inspirerend en overtuigend voorbeeld

AfbeeldingWeliswaar verlaat Gamma het Gezellige, Gastvrije, Groene en Gezonde Uden – wat extra pijnlijk is vanwege de alliteratie en het vertrek naar het niet-beginrijmende Veghel – maar desondanks putten wij uit de nalatenschap van deze bouwmarkt inspiratie voor de toekomst: met de BuzzBoost korting! Momenteel ‘braint’ onze ‘city marketeer’ over een spectaculaire oppepper voor Uden winkelcentrum: “Het blijkt dat de ‘P‘ van Prijs uit de marketingmix – wellicht ten gevolge van de crisis – aan zeggings- en overtuigingskracht heeft gewonnen. Daarom overwegen wij alle winkeliers van Uden verplichte kortingspercentages voor te schrijven. Dit zal de toeloop naar Uden als regionaal centrum sterk stimuleren en dat is in ons én hun belang. Met als centraal thema en slogan: Dat zeg ik: KORTING!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s