Citymarketeer beledigt moslims en joden

ImageWe zijn nog nauwelijks bekomen van het racistische gezwartepiet of ‘citymarketeer’ Sjoerd Bouw doet op schandelijke wijze een discriminerende duit in het zakje: “Als kind heeft iedereen er wel eentje gehad, een Adventskalender. Elke dag mocht je één luikje openpeuteren, waarachter dan vaak een chocolaatje zat. Daardoor was het keer op keer een beetje feest. Dat is ook de gedachte achter de ‘Laat je raken’-Adventskalender.” Bouw negeert met zijn kruistocht de vele  ’andersgelovigen’  die Uden telt. Zijn campagne is een regelrechte belediging voor met name de moslims en joden die in Uden wonen en er gewaardeerde klanten zijn van het Udense winkelcentrum. Want die hebben als kind NOOIT een adventskalender gehad.

In Boekel had citymarketing kennis kunnen maken met een niet-racistische winkeliersactie: “In de winkels staan grabbeltonnen klaar waarin na een aankoop een greep mag worden gedaan naar één van de lootjes. Een lot geeft recht op een cadeautje. Op het lot staat in welke winkel dit kan worden opgehaald.”

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s