Wartaal

Als Foodsquad geloven wij in de kracht van voeding. Nu weten wij vaak niet meer waar ons voedsel vandaan komt en welke waarde het heeft in ons leven. Foodsquad wil werken aan de ontwikkeling van nieuwe consumentenproduc­ten waarbij dat wel duidelijk is.”

Het staat zwart-op-wit in de krant (BD). Maar waar het op slaat? Geen idee. Zal dus wel marketing wezen.

One thought on “Wartaal”

  1. Inderdaad misschien wat verwarrend geformuleerd; het initiatief daarentegen is juist heel eervol en zeker niet commercieel of uit marketing oogpunt. Foodsquad is een initiatief waarbij verschillende partijen (ziekenhuizen, voedselproducenten, scholen, overheid) samen tijd/geld/moeite inleggen om maatschappelijke innovaties op te pakken. Denk aan projecten tegen voedselverspilling, voeding voor mensen met kanker, een gezonde sportkantine, etc etc. Niet door hard te roepen, maar door samen nieuwe producten en diensten (die soms vooral ook geen direct verdienmodel hebben) te ontwikkelen en testen. Een conclusie als ‘zal dus wel marketing wezen’ is een wel heel sceptische reactie als je beseft dat hier partijen veel investeren om bijvoorbeeld voeding voor kankerpatienten te ontwikkelen. Benader ons gerust voor meer informatie.

    Hartelijke groeten,

    Maarten Schellekens
    Manager Foodsquad

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s