‘Citymarketeer’ versus ‘airportmaketeer’

UdenLive
Natuurlijk laat Uden zich niet door zo’n vliegveldje op de kop zitten (op Schiphol hebben ze niet eens kernkoppen!) “Met Uden Live 2.0 laten we zien dat we veel meer volk in 24 uur aankunnen en dat we dat redden zonder ‘wachtrij-entertainment’ we zorgen ervoor dat Uden 24 uur onafgebroken bruist zodat we de bezoekersaantallen van ‘de nationale luchthaven’ (wat een arrogantie!) met onze vermenigvuldigingsfactor X overtreffen.”

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s