Daar snappen we niks van…

Dat Irna iets in ons ziet

IrnaHallo Hoe gaat het? Ik wil graag beter leren kennen.
Ik ben op zoek naar een man voor een serieuze relatie online.
Ik heb serieuze bedoelingen. Ik ben nog nooit getrouwd en heeft geen kinderen.
Mijn naam is Irina. Ik ben geinteresseerd in de voortzetting van onze kennis?
Bent u geinteresseerd in de voortzetting van onze ontmoeting zijn, zal ik u meer over mij te vertellen.
Vertel eens iets over jou.
Wat is uw naam? Waar woon je? Hoe oud ben je?
Ik wil graag uw formaat te zien.
Ik vraag u om mij een eerlijk antwoord.
Ik wens u een goede dag.
Irina

Geef een reactie

